טוראי קאנג סונג-ג'ה רק רצה לברוח מהחיים, אז הוא התגייס לצבא.
במקום שקט נפשי, הוא קיבל… מסך משימות מסתורי שמכריח אותו להפוך לטבח צבאי. כן, טבח. בצבא. עם משימות. כמו במשחק מחשב, רק עם יותר ריח של בצל מטוגן ופחות כיף.
בכל פעם שהוא מסיים משימה, הוא מגלה עוד סוד אפל בבסיס – כולל דברים שקשורים למוות של אביו.
מסתבר שהצבא פחות בעניין של “אחוות לוחמים” ויותר בעניין של “אחוות שחיתויות”.
בצד השני של המטבח עומד יון דונג-היון, טבח ותיק שמבשל כמו עונש משמיים ואין לו מושג איך אוכל אמור לטעום.
הוא רק רוצה להשתחרר בשקט, אבל אז מגיע טוראי סונג-ג'ה עם העיניים הבורקות והמשימות המוזרות שלו.
דונג-היון מתעצבן, מתייאש, ואז איכשהו מוצא את עצמו עוזר לו, כי אם כבר תקועים יחד, לפחות שיהיה מעניין.
שם הדרמה באנגלית: The Legend of Kitchen Soldier
שם הדרמה בקוריאנית: 취사병 전설이 되다
שנת עלייה לשידור: 2026
מספר פרקים: 12
ז'אנר: אוכל, צבא, קומדיה, פנטזיה.
שחקנים:
הצפייה מומלצת לגילאי 15+
תודה לאלינור על התרגום המושקע!
קישורים:
פרק 1
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 2
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 3
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 4
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 5
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 6
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 7
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 8
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 9
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 10
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 11
הורדה וצפייה צפייה ישירה הורדה וצפייה נוספת
פרק 12

היי הסדרה נראית מושלמת עדיין לא התחלתי כי הז׳אנר של רומנטיקה וממש שהבנתי אין פה יש לי שאלה אחרת,למה זה מוגבל לגיל 15 בכל מקרה תודה רבה על התרגום המושלם הזה
נ.ב אני מאוהבת באתר הזה
אני אתחיל מהסוף……….. איזה כיף שאת מאוהבת באתר 😍 😍 😍
גמני מחבבת אותו למדיי 🤭 🤣 🤣 🤣
לגבי הדרמה – תקשיבי, אולי היא לא רומנטית,
אבל היא מצחיקה, עם קאסט אליפות,
ועם מערכות יחסים שונות ומדהימות.
חבל לפספס, בעיניי.
לגבי הגבלת הגיל, ההגבלה ניתנה במקור.
מה שאומר, שזה הגבלה של הקוריאנים.
מודה, שאני לא ממש יודעת למה.
לא היה כאן שום דבר באקסטרים,
לא בשפה, לא אלימות ולא שום דבר, בעצם.
ועדיין… ההגבלה ניתנה במקור, ואנחנו מציינים אותה, כדי שתהיה כאן הפעלת שיקול דעת של הצופים 🙏🏼
אלינור היקרה
תודה רבה על תרגום סדרה מהממת שכזאת.
ממש דורשת לאכול הרבה לפני כל פרק…
סוף מושלם.
כל כך התרגשתי בשני הפרקים האחרונים שבכיתי עם החיילים המתוקים האלה h
לילד הזה Park Ji Hoon נכונה דרך נהדרת כשחקן.
כל הקאסט מסביבו היה נהדר. שחקנים שאני ממש אוהבת.
נתראה בפרויקטים הבאים. באהבה רבה
תודה, תודה, תודה רבה
.
.
אגב, לא מצליחה להכניס אימוג'ים…איך אחרות הצליחו???
היי שרית,
הבעיה הייתה שהכנסת קישור במילוי פרטים כשהגבת (: האתר לא חוסם אימוג'י! רק קישורים.
אם את מגיבה מהטלפון שלך, האימוג'ים מהמקלדת אמורים להתפרסם בלי בעיה.
אם את מגיבה מהמחשב אני מציעה לך להעתיק אימוג'י מוואטסאפ (:
תנסי להגיב בשנית ותראי
היי. לא הכנסתי קישור. העתקתי אימוג'י מהווטסאפ וזה בדיוק מה שקרה.
לא משנה. תודה על התגובה.
תודה ענקית על הסדרה
שריתוש האהובה,
את כותבת… דורשת לאכול לפני כל פרק,
רק שלמתרגמת… פרק נמשך מלאאא שעות,
את לא יודעת כמה פעמים אכלתי תוך כדי……….
אמא'לה, הם עשו אותי רעבה! אבל ממש!
לגבי האימוג'ים,
אני לא יודעת מאיזה מכשיר את כותבת…
אבל גם אני נתקלת בבעיה, כשאני כותבת מהמחשב.
מהנייד ומהטאבלט, אין לי את הבעיה הזו.
כשאני רוצה לכתוב משהו ארוך,
כותבת במחשב (באחת מקבוצות הוואטסאפ שלי עם עצמי ואנוכי),
שולחת לי את זה כהודעה,
מעתיקה מהנייד, ומצרפת את ההודעה מהנייד…
זו הדרך, שאני מצאתי לי………………. וכך יכולה לעשות כאלה 🫶🏼 🥳 😍 🥰 🪬 🙏🏼 👑 🎀
איזה סדרה מושלמת אתגעגע כל כך 🥹😍
וואו, לגמרי געגועים 😊
שמחה שאהבת 🙏🫶🏼
מי שלא ראתה את הסדרה…
הגיע הזמן להתחיל לראות…
סדרה מתוקה מקורית מצחיקה….
ולאלו שמתות על אוכל….
תתחילו לרשום מתכונים….
פרק אחרון מתוק מתוק…
מעולם לא סיימו ככה…
נשארתי עם חיוך גדול על הפנים…
@אלינור מה אומרת אני צודקת??? ❤️🔥 ❤️🔥 ❤️🔥
מה אני אומרת, תמרוש?
מה אני יכולה להגיד?!
בחיי שאני כבר מתגעגעת לחבורה הזו….
מדהימים שכאלה 😍
טוב, מנצלת את היעדרותם,
לחזרה למוטב עם האוכל………. הרגו אותי 😋 😋 😋
לאא זה נגמר תודה על התרגום ❤️(בבקשה תתרגמו עוד סדרות עם השחקן הזה)
אני גם ממש אוהבת אותו,
אז מבטיחה לעקוב אחריו 🫢🫣🤣😍
לסוף היה וייב של יבוא המשך… או שנדמה לי? חחח. היה כייף ואני אפילו קצת אתגעגע אליהם . תודה אלינור היקרה – מקווה שבקרוב תתחילי לנו עוד איזה התמכרות חדשה♥
תמיד יש לי הפתעות (אני מקווה 🤭 🫣 ),
ההתמכרות, תלויה בכם 🤣 🤣 🤣
אמאאא איזה סוף מאלף!!!! וואווו
תודה רבה ענקית אלינור!!
באהבה גדולה 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
תודה רבה אלינור . זה נכון שיש דיבור על עונה 2 ?
אמןאמןאמןאמן
אז ככה..
יש דיבור על עונה שנייה,
אבל הדיבור הוא לא רשמי,
אין הכרזה על עונה כזו,
מה שאומר, שזו יותר משאלת לב של הצופים.
בנוסף, לוקחים בחשבון שסוף שנת 2026 תחילת 2027,
השחקן פארק ג'י-הון, אמור להתגייס לשירותו הצבאי.
כך שאם זה יקרה, זה ייקח זמן.
אני מבטיחה לעקוב ולעדכן…
וכמובן, גם לתרגם את העונה הבאה, במידה ותהיה כזו 😊 😍
אמאאאאא אמאאא לאאאא מזה הסוף הזה?????? אני *חייבת* את פרק 12😭😭
בסדר, בסדר….
פרק 12 עלה כבר 😊🫣🫢🤣🤣🤣🤣
יאיייי תודה רבה!!!😂
רק על הטרמיסו (ומי שהכין אותו) , הייתי מעבירה אותם.. לא מאמינה שעוד פרק וזהו (מזל שיש את עובד חדש המושלמת-למי שלא התחילה, המלצה חמה ממני ). תודה לך אלינור היקרה ובכלל לכל הצוות של רורו-זה לא מובן מאליו ♥
וואו, זה נגמר…
אני לא מאמינה 😢🫣🙃
איזו דרמה 🔥🔥🔥
איזה יופי, שבסוף… היית כאן עד הסוף 🙏🫶
וואו איזה מתח תודה נשמה . אלינור מדהימה !!!
באהבה גדולה 🫶 🫶 🫶 🫶 🫶
היי מתי יוצאים פרקים 11 ו12
פרק 11 – יצא היום, יום שני בקוריאה,
מניחה שמחר מתישהו יעלה אצלנו באתר.
פרק 12 ואחרון – יוצא מחר, ויעלה אצלנו באתר, כשנסיים לטפל בו 🙏
איזה לוזר במפקד הזה שלה – בא לי לתת לו אחת. אלינור היקרה תודה רבה♥
באהבה גדולה 🫶
אחד הפרוייקטים שאני ממש נהנית ממנו 🙏🫶
וממש אוטוטו זה נגמר 🫣😢
אמן יצא היום פרק 10 תודה נשמה . אין עליך
😊 😊 😊
מלי'לה, שאני אגיד לך לא?
ברור שיצא… כאילו שאני לא במתח?!
אני כבר יודעת איך הפרק הזה ייגמר,
עכשיו זה בשלבי הפעלת הקסמים,
מניחה שזה יעלה מאוחר יותר,
בשעות המוקדמות של הערב 🙏🏼
עוד טיפת סבלנות 🫶🏼
אלינור המדהימה . מתי יצא פרק 9 במתח . תודה ענקית ומזל טוב . את אדם מקסים שתדעי רק שנחות אמן באהבה ובהערכה רבה
תודה, יקירה 🫶🏼
ואמן על הברכות 🙏🏼
מבטיחה שהפרק עולה היום (יום שלישי),
לא יכולה להתחייב לשעה מסויימת, אבל מניחה שאיפשהו אחה"צ 🙏🏼 🫶🏼 💪🏼
מה הקטע שלהם עם המעי הרגיז? ולמה זה תמיד כשיש לי משהו בפה? . אני כבר לא בטוחה אם זאת אני שתמיד מנשנשת, או הם שתמיד מתעסקים בקאקי. חח. נשארו 4 פרקים, והיא עדיין סדרה מוזרה (שונה) עבורי, אבל מהסוג שאני רוצה לראות עד הסוף . תודה אלינור♥
גלי'לה, לא יודעת מה איתך…
אבל לא חשוב מה קורה שם,
בסוף פרק אני רעבה! אבל ממש כזה…
ולא מעניין אותי מעי רגיז או לא… אני רוצה לאכול!
ואני לגמרי מאוהבת בכל אחד מהם 😍
ומוזרה, שונה, או אחרת… אני צוחקת איתם מלא, ומי צריכה יותר מזה? בטח לא אני 😊 🤣
הטבח שהפך לאגדה סדרה באתר רורוסאבס – תודה ענקית לאלינור ולכל צוות רורוסאבס
הסדרה נפלאה ממש נפלאה. מצחיקה ברמות ובחרו שחקנים מהשורה הראשונה.
סדרה שגורמת לי לצחוק בקול רם.
ממליצה בחום לצפות בה
שריתוש אהובה 💜💜💜
תודה על ההמלצה החמה,
גמני ממש אוהבת אותה…
ובחיי, צוחקת בקול, תוך כדי תרגום 🙏🏼
שנמשיך להנות,
עם קאסט מדהים שכזה… אי אפשר אחרת 🫶🏼
ד"א, לא יודעת אם שמת לב,
אבל הכניסו אותו לרשימה 😊 🤭 🫣
אלינור המדהימה .! תודה על התרגום המושקע ובכלל . כל בחירה שלך בסדרות /סרטיםאני קופצת מיד ורואה . בעלת טוב טעם ואיכות שלא נתקלתי באף אתר. תודה ענקית
איזה משוב מחמם לב 💖 💖 💖
תודה רבה, מלי'לה, יקירתי 🫶🫶🫶
את מתרגמת הרבה דרמות? יש לך אולי הצעה בישבלי לדרמה בסיגנון של הדרמה הזו
הרבה זה עניין יחסי… 😊
לגבי דרמה בסגנון… אם את מתכוונת להומור שכזה,
הייתי הולכת על מכסחי סיאול, אם עדיין לא ראית.
הפרקים כול כך איכותיים וממש שווה ליצפות בו
הייתי רואה תמיד במקום אחר אבל הם מעלים את הפרקים ממש לאט
ואתם מעלים יום אחרי השידור אז אני ממש שמחהההההההההההההההההההה
שמחה לשמח 🙏🫶
באיזה ימים יוצא פרק?
הפרקים יוצאים בקוריאה בימים שני ושלישי,
ועד היום אצלנו באתר, היו ממש ביום/ בבוקר שאחרי.
מקווה שנצליח להמשיך באותה המתכונת 🙏🏼 🫶🏼
סבבה תודה רבה לכם על ההשקע
אימאלה מה זה הסוף הזה איך מחכים 😱
מחכים… מחכים…
יש ברירה?! 🫣
היי אלינור:) איך אני אוהבת את הפרויקטים שאת מתרגמת!!
הסדרה הזאת כזו כיפית, קלילה, מתוקה ובעיקר מרעיבה. פארק ג'י הון מדהים כמו תמיד! שחקן ברמת על, הוא מביע כל כך הרבה רגש רק באמצעות העיניים שלו, פשוט מקצוען.
שאר החיילים חמודים גם הם. (אבל מה שכן, הצפייה בהם גרמה לי להעריץ אפילו יותר את החיילים שלנו.(!) הם לוחמים אמיתיים כמה רמות מעל כולם!)
תודה ענקית על התרגום >.<
אין ספק, שאין על החיילים שלנו…
אבל אם היית שואלת אותי, איפה אני רוצה בשלב זה של חיי לעשות שירות צבאי,
צבא דרום קוריאה… ללא ספק 🤭 🫣 🤣 🤣 🤣
לא 'כפת לי להיות מוקפת בחיילים טמבלים, אבל שיהיו יפים כאלה 😍
ואני שמחה שאת אוהבת את הדרמות שאני מתרגמת,
זה מוי כיף לקרוא 🥰
ואלה
האמת הסדרה התחילה סופר לטעמי אני עפה על הבדיוני הזה
אבל פתאום משהו השתבש קצת שינו תסגנון
האכזבתי 🙁
וואלה, הכל, כל כך עניין של טעם…
תגובה או שניים מתחת… כתבה תמר,
ש"כל פרק משתבח ומתקדם".
אז כנראה שאין איך להתאים את הכל לכולם,
מה שחשוב במקרה הזה…
שהמתרגמת נהנית ממש 🤣
כי הצופים, תמיד יכולים לעזוב מתי שבא להם…. 🤭 🫣 🤣
היי תודה רבה על התרגום♥️
רציתי לבקש האם תוכלו לעלות סדרות היסטוריות צירפתי לכם רשימה של סדרות שלא קיימות באתרים אחרים של דרמות קוריאניות. אני חושבת שזה יכול לקדם את האתר החדש הזה וישדרג את הרמה שלכם יותר מאתרים המתחרים של דרמות קוריאניות.
West Palace (1995)
ladies of the palace (2001)
dae jo young (2006)
Hwang Jin Yi (2006)
the king and i (2007)
Eight Days Mystery of Jeong Jo Assassination (2007)
queen seondeok (2009)
king geunchogo (2010)
Ang Shim Jung (2010)
The Reputable Family (2010)
The Great Merchant (2010)
gyebaek (2011)
king gwanggaeto (2011)
insu the queen mother (2011)
The King's Doctor (2012)
Masquerade (2012)
The Great Seer (2012)
Hur Jun, the Original Story (2013)
cruel palace war of flowers (2013)
The King's Daughter, Soo Baek Hyang (2013)
jang ok jung living by love (2013)
Secret Door (2014)
Jeong Do-jeon (2014)
The Jingbirok A Memoir of Imjin War (2015)
The Nokdu Flower (2019)
the king of tears, lee bang won (2021)
אשמח שתגיבו לי במייל זה muna.world.net@gmail.com
היי.
אנחנו לא אתר חדש, אנחנו קיימות כבר מספר שנים 😊
אנחנו לא בתחרות עם אף אחד, אנחנו מתרגמות כי כיף לנו לתרגם.
בנוגע לבקשות תרגום, קיים טופס באתר שמאפשר להגיש בקשות. אנחנו לא מתחייבות לתרגם אבל כן עוקבות אחר הבקשות 💜
גם אני ארקוד כשאוכל קציצה עגולה? תקשבי כל פרק משתבח ומתקדם. והטבח שלנו צובר נקודות ועולה לשלב הבא… הכי חשוב תודה על התרגום צוות א.ס (אלינור וסמדר)
אני לא יודעת לגבייך, תמרי'לה 😊
אני רק יכולה להגיד ש….
כשאני רוקדת, אני הופכת לקציצה עגולה 🤣 🤣 🤣
והטבח………. אחחחח…
והטבח השני….. אחחחח…
וכולם אחחחח אחחחח אחחחח… 🤣 🤣 🤣
אין ספק שמדים זה… 🔥 🔥 🔥
פרק 5 היה וואוווווו . השחקן הזה ממש חודר ללב – כשהוא חייך , הייתי בהלם-היה לי מוזר.. תודה רבה אלינור היקרה
גלי'לה… כל מה שאני ראיתי זה…
שהחלטת להמשיך לראות,
למרות שזה לא הקאפ-אוף-קופי שלך,
וחכי לפרק 6….. פשוט ע – נ – ק!!!
מי אני? חח. אני כזאת הפכפכה שאפילו האוכל והפנטזיות (בזמן האוכל) פתאום נראים לי מגרים. פרק 6 הורס . תודה אלינור היקרה – אני ממש מצפה לשבוע הבא
מזל שיש לנו עוד כמה דברים לראות עד הפרקים של השבוע הבא 🫢🫣🤣🤣🤣
אלינור המדהימה . אמן אמן שיעלה היום פרק 5 . הסדרה כובשת . תודה על ההשקעה שלך. את עושה טוב בלב . תודה
מלי'לה, כמו שבטח כבר ראית,
פרק 5 עלה היום בבוקר,
כבר אומרת, שפרק 6 יעלה כנראה מחר בבוקר 😊
הלוואי והפרק יגיע אליי מוקדם יותר,
והלוואי ואצליח לסיים אותו לפני,
אבל מניסיון של השבועות הקודמים,
זה יהיה כנראה מחר מתישהו 🙏🏼
אז סבלנות ואמונה, שנעשים מירב המאמצים שזה יגיע אליכם כמה שיותר מהר 🙏🏼 🫶🏼
פשוט כי המתרגמת מכורה אמיתית 🥰
אלינור תודה רבה על עוד פרק מושלם
באהבה ובכיף 🙏🫶
זאת סדרה מטורללת (עבורי), אבל אני לא יכולה להפסיק לרצות עוד ועוד ממנה.. משהו בה ממש ממכר. אלינור תודה לך – איזה אלופה את בבחירות לתרגום.
וואי וואי וואי (YYY), אני מתה על הטרלול שלהם,
לגמרי מדבר אליי,
מה שבטוח, גם אני מכורה,
וגם אני מחכה לפרקים הבאים…………… 🫶🏼 🫶🏼 🫶🏼
כיף שאת בכל זאת, פה 🙏🏼 🫶🏼
וואווו איזה פרקקקק 😍😍😍😍
איזו דרמה 😍😍😍😍
וואו!
אלינור, תודה רבה רבה על הזמן שאת מקדישה בשביל לתרגם את הדרמה המהממת הזאת!
באמת תודה רבה לך, אני כל כך חיכיתי בשביל שיתרגמו את הדרמה הזאת ועכשיו סיימתי לראות את הפרק השלישי ואני חושבת שאני אשתגע עם לא יהיה את הפרק הרביעי בקרוב🙏🏼🥲
באמת אני מודה לך מכל ליבי שאת מתרגמת את הדרמה הזאת!💗
איזה כיף 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
פרק 4 כבר מתורגם,
עכשיו הוא עובר עריכה ועיצוב…
וממש בקרוב הוא יעלה לאתר 🙏
אז לא להשתגע, עדיין 😊🙃
תודה על התרגום!!! חיכיתי כל כך לסדרה הזאת וכשהיא עלתה הייתי כל כך מתוסכלת שאני לא יכולה לראות אותה.. אז כשראיתי שאת מתרגמת נהייתי מאושרת כל כך!!
איזה כיף לגרום לאושר על-ידי משהו שאני עושה בכיף ובאהבה 🙏 🫶🏼
תהני מלא 💜 💜 💜
אלינור המהמממממת . איך מודים לך ? תוכלי לעזור לי להודות לך ? יש מצב לתרום לכם ? לאיזה חן בנק ?
אז ככה לצערי סיימתי לעבוד אחרי כ 30 שנה . יד ימין שלי ריסקתי אותה . אז יש לי מלא זמן . את עוזרת לי להתמודד עפ כאבים ביד. אז תבורכי . שרופה עליך . תודה ענקית !!!!! תותחית על !!!
מלי'לה יקירתי 🫶🏼 🫶🏼 🫶🏼
בשביל המתרגמת הזו,
התרומה הכי גדולה שנתת, היו המילים החמות שכתבת כאן 🙏🏼 🙏🏼
אני ממש ממש מודה לך, ומתמוגגת מכל מילה.
יחד עם זאת, האתר בהחלט ישמח לכל עזרה,
מאחר ויש לו את עלויות האחזקה שלו,
ולכן, יש אפשרות לתרום באתר דרך:
https://ko-fi.com/rorosubs
ואם את לא מסתדר עם זה,
ממליצה לפנות למנהלות של רורו בפייסבוק, דרך הדף שלנו.
והם יפנו אותך לתשלום בביט.
המון המון תודה, תמשיכי להנות.
וכמובן, בריאות, בריאות ועוד בריאות.
ולשאלתך, לפני שנשאלה.. פרק 4 יעלה ממש בקרוב 🙏🏼
אלינור המקסימה . אני ממתינה במתח … לפרק 3 . אמן אמן שיהיה היום . תודה לך על ההשקעה . על התרגום. על הכל .
מלי'לה יקירתי,
אין מצב שהייתי מצליחה להוציא את הפרק אתמול,
אבל היום… היום הוא יעלה יותר מאוחר (מקווה שלא עוד הרבה זמן).
מבטיחה לעדכן 🙏🏼
בכל אופן צפוי פרק שווה במיוחד 🔥 🔥 🔥
כך שההמתנה שווה 🥳 🥳 🥳
וואוו רק שני פרקים וכבר התאהבתי 😍 תודה על התרגום מחכה לפרקים הבאים
באהבה גדולה 🫶
אני הגעתי מאוהבת וגיליתי שאפשר להתאהב אפילו יותר 🫣😊
אתם מתרגמים ממש מהר ואיי כול הכבוד לך אלינור המתרגמת
זה ממש קשב לתרגם ולישלוח יום אחרי וכמובן כול הכבוד ששולחים כאן את הפרקים לצפיה והורדה חינם💕🥰
באהבה גדולה 🙏🫶
ותודה על ההערכה 🫶🫶🫶
אימאלההה מחכה לסדרה הזו כוללל השנהה
ואים יש לך עידכון על גיבור חלש עונה3 אני ישמח לדעת
וכול כמה זמןיוצא פרק
(אל תשאירו אותי במתח🤗)
היי ליבי,
לפי מה שאני יודעת, עונה שלישית בכלל לא מאושרת באופן רשמי,
זה יותר משאלת לב של הצופים המעריצים.
לגבי פרקים נוספים,
זוהי דרמת און-ליין שמשודרת בקוריאה בימים שני ושלישי.
בשבוע הזה, הפרקים עלו אצלנו בשלישי ורביעי, ממש ממש "רגע" אחריהם.
אז… כמו בכל דרמת און-ליין,
כנראה שכן נישאר במתח משבוע לשבוע 🤔 😊 🤭 🙃
אלינור המקסימה . וואו אחלה סדרה . ממתינה לפרק 2 . אמן שיהיה היום . תודה ענקית אין עליך ֱֱ
ברור שיהיה היום 😊🫢
ממש ברגעים אלה, עובדים עליו,
כדי שתוכלו להנות מהפרק 🫶🫶🫶
איזה כיף שאהבת 🙏
דרמה מיוחדת
עם שחקנים מעווווווולים!
תודה אלינור
כמה פורייקטים ואלינור אחת
את המלכה שלנו 👏🏽❤️🫶🏽
מלכה לא… מתרגמת – כן 🤭 🤣 🤣 🤣
איזה כיף שאת כאן 🫶🏼 🫶🏼 🫶🏼
זאת היתה שעה מוזרה : )…אני לא בטוחה שהסגנון הזה הוא אני, אבל יש שם שחקנים שאני אוהבת, והסוף פרק השאיר בי רצון לעוד פרק (ים)). תודה רבה אלינור היקרה
🫣 🫣 🫣
העיקר שהסוף השאיר לך טעם של עוד,
אני עפה עליהם בינתיים 😊 🤭
מקווה שתתחברי יותר בהמשך,
לפעמים כל מה שצריך זו הזדמנות נוספת 😊
איזה התרגשות, תודה רבה על התרגום❤️
באהבה גדולה 🫶
גמני מתרגשת מהדרמה הזו 🙏
מאחלת לנו הנאה 🙏